Naujienos
Titulinis » Naujienos

2010-02-01Sekmadieninis pasislidinėjimas ant Kauno marių

Įspūdžiai iš sekmadieninio poilsiuko slidėmis ant Kauno marių. Tiek padėkų vienoje krūvoje Andrius turbūt dar nebuvo gavęs!

2010-01-29Po kelionės aplink pasaulį nuotraukų peržiūros

Penktadienio vakaras pas Do ir Nerijų: iš kiekvienos aplankytos šalies - po 5 nuotraukas. Atrodo nedaug, tačiau kalbos užteko visam vakarui. Turbūt dar ne viskas išpasakota ir parodyta, bet tai ne bėda - Ąžuolo galerijoje saugomas ištisas kelionės aplink pasaulį nuotraukų lobynas!

2010-01-25Karščiausios naujienos iš šalčiausio šių metų žygelio

Justė pasidalijo savo liudijimu apie Edo slidžių žygelį Dzūkijoje.

Dėl Edo žygio - viskas nais.

Oras buvo tikrai puikus, visą savaitgalį švietė kokybiška saulutė, o u-ta-ta minusiukas jautėsi tik kai stovi - pvz, lauki draugų susirenkant į vieną vietą. Dar nejauku, kai klausi kaimiečių, kiek gi minuso, ir jie praneša: "dvidešimt daug", "o naktį buvo dvidešimt - daug - daug, beveik 30". Sniegas geras, jo ne per daug lengvoms slidėms (apie 20cm), visur varinėjom kaip per cukrų. visi turėjo parsirasti sveiki ir įraudę, apsiėjom be nušalimų. Buvo mūsų 11 veidų: Edas, Jūratė, Giedrius, Andrius, Akvilė, Jolita, Dovilė, Rokas, Nerijus, Dovilė (Do), ir ašai, Justė.

Pirmą dieną nučiuožėm turbūt apie 30, baigėm 9:30 vakare. Padarėm kablį per Krūmynų piliakalnį, o šiaip čiuožėm miškais-keliukais-pievom. Paskutines valandas jau pamažu girdėjosi nedarnus burblenimas, nes visiems buvo neramu dėl šąlančių Jolitos kojų ir šiaip dauguma jau buvo pavargę, na bet tolesni įvykiai praskaidrino nuotaiką. Visai vakare užpjovėm grybą, kokios 0,5-1val vertės, 2 kartus pas tuos pačius įstrižai stovinčius kaimiečius klausėm kelio (jie iš vieno kaimo vakare pervažiavo į kitą toliau šventes švęst, nežinau iš kur gavo pakankamai blaivų vairavimui). Kai nuėjau ir užtaikiau pas juos klausti kelio 2 kartą, džiugiai pasiteiravo - gal nuklydom? bet vistiek kaip šviesa tunelio gale tamsybėse sužibo trobos šviesos. O Kulakausko hazienda tai iš viso svajonė - laukė sriuba-karštas vynas-bulka su razinom, +13-+15 troboje, ir iš karto į pirtį, kur sėdint ant laktos jautėsi, kaip kulšelės atšilinėja.

Kitą dieną persiskėlėm į 2 dalis; nuosaikieji liko tvarkyti patalpų ir čiuožė mažiau ir tiesiau link Matuizų ir mašinų; mes keturiese prašliuožėm virš 20km, džiaugėmės tempuku ir simpatiškais vos ne etnografiniais kaimais. Vienam iš jų įsiprašėm pas mielą dzūkę bobutę šiltai papietauti. Baigėm 15:40, dar pastypsojom gal 0,5h, laukėm nuosaikiųjų, davėm prisirūkyt numirusiai Jūratės mašinai, ir visi laimingai išrūko Kaunan.

2010-01-19Trečiadienio susirinkimas

Šį trečiadienį (01 20 d.) rūsyje mūsų kolega dviratininkas Giedrius papasakos apie velomanų klubą, keliones, varžybas bei grandiozinius ateities planus. Be to, pasidalins savo patirtimi ir atsakys į visus jūsų klausimus dviračių tema. Po susirinkimo eisime aplankyti mūsų jau beveik pamirštą Levintą!

Susitikimo vietos pakeisti negalima: 19 val., Dizaino rūsys :)

2010-01-18Straipsnis "Studijų aiduose"

KTU laikraštyje "Studijų aidai", sausio 14 d. Nr. 1 (2155), ataidėjo įspūdžiai iš Žygių vakaro, iliustruoti Giedrės Šimkevičiūtės nuotraukomis!

2010-01-16Uždarymo nuotraukos

Fotogalerijoje pasirodė nuotraukos iš sezono uždarymo. Paruošiamieji darbai, kulinarinės akimirkos, šokiai pokiai, gintarų dalybos.. Žiūrim čia.

2010-01-16iki Pažaislio per marias

ryt iš studentyno, per šilą ir marias čiuožiu iki Pažaislio ir atgal. Iščiuožiu apie 12h. Jei norit prisijungt +37065929008. Slidžių rasim 119 jei neturi.

justas

2010-01-12Naujas vadas

Šį trečiadienį susipažinsime su naujuoju Ąžuolų vadu- Andrium Gandrium. Jis pakeičia Liną, išvykstančią studijuoti į Airiją.

2010-01-12Rūsio kine

Šį trečiadienį rūsio kine: "Berniukas dryžuota pižama" (lietuvių arba anglų k., pagal pasirinkimą) pagal airių rašytojo John Boyne romaną.

Kai kurie kritikai šį filmą jau vadina vienu geriausių kino istorijoje pasakojimų apie vaikystę. Pagrindinis filmo veikėjas Bruno (akt. Asa Butterfieldas) yra paprastas aštuonmetis berniukas, nacių pareigūno (jį vaidina Davidas Thewlisas) sūnus. Smalsaus ir guvaus (kaip ir visi aštuonmečiai) Bruno pasaulis apsiverčia aukštyn kojom, kuomet jo tėvas paaukštinamas: vietoje "užstalinio" darbo Berlyne paskiriamas vadovauti vienai iš daugybės mirties stovyklų.

Iš pradžių naujoje vietoje Bruno pastebi atšalusius tėvų santykius, stebisi, kodėl jam neleidžiama lankytis teritorijoje, aptvertoje spygliuota viela, susidraugauja su, jo akimis, keistai besielgiančiu žydų berniuku Šmule. Tačiau pamažu, detalė po detalės, prieš žiūrovo akis išauga įtampa, melas, nepasitikėjimas, baimė ir siaubas.

Šalia suaugusiems daugiau mažiau puikiai žinomos Holokausto istorijos, šiame filme nenuobodžiaus ir vaikai: pamažu auganti dviejų berniukų draugystė (jiems patiems to nežinant, neturinti ateities) nuspalvinta detalių apie amžinuosius dalykus, iškylančius virš suaugusiųjų ambicijų, iškreipto laimės siekimo, godumo ir tos pačios baimės. Filmas sukurtas pagal 2006-aisiais metais išleistą airių rašytojo Johno Boyne'o romaną tuo pačiu pavadinimu. 2007-aisiais tai buvo perkamiausia knyga Ispanijoje, o iki šiol visame pasaulyje jos parduota daugiau nei trys milijonai egzempliorių.

Susitiksime Rūsio kine!

2010-01-06Po didžiųjų švenčių

Šiandien per susirinkimą - grandiozinė nuotraukų peržiūra! Didžiajame ekrane pamatysime, kaip iš tikrųjų reikia šventes švęsti. Kalėdos ir miško žvėrelių nuotykiai Marcinkonyse, žygis į Meškos šikną, neatpažįstamų subjektų šėlsmas prieš ir po Naujųjų ir dar daugiau! Renkamės tuo pačiu laiku, toje pačioje vietoje - 19 val. Dizaino rūsyje!

2010-01-04Žiemos žygis

skelbiamas slidžių žygelis ateinančiam savaitgaliui.
Aišku, jei orai nepasikeis ir neatneš šilumos ar sysaliuko iš dangaus.

Keliauti pradėsime penktadienį vakare, baigsime sekmadienį vakare. Žygelio vieta dar renkama. Nakvosime palapinėje su pečiuku. Maistą
virsime palapinės viduje. Per naktį visi pakaitomis kūrensime pečiuką - tai ne tik šiluma miegantiems, bet ir smagus potyris budinčiajam.
Kelsimės anksti, čiuošime iki vėlumos.

Ir keletas bendrų priminimų dėl keliavimo žiemą. Labai svarbu turėti ne per mažus batus. Geriau lai jie būna per laisvi nei per dideli.
Geriau keliauti su mažiau kojinių, bet laisvesne koja, nei su daug kojinių, bet su apspausta koja. Nes tai pirmoji priežastis kojų
nušalimui. Pasiimkite kelias poras pirštinių, kad vienoms sušlapus, turėtumėte kuo pasikeisti pietaudami. Taip pat gerai yra pukuotė, kurią
galima apsirengti ne tik pietų ar stovyklavietės metu, bet ir poilsio minutėmis. Jei sninga, gerai yra turėti kokį apsiaustą ar plėvelę
nuo lietaus. Aišku, bachilai batams arba dvigubi irgi beveik privalomas dalykas žiemą. Tai apsaugo kojas nuo sniego ir drėgmės. Miegojimui
malonu turėti ne tik vilnones kojines, bet ir kokias čiūnes arba a la kailines tapkes. Pradžiai tiek.

2009-12-29Naujųjų sutikimas su ąžuolais!

Kalėdos nespėja prabėgti, o jau kita šventė ant nosies - Nauji. O po naujų jau tikrai susisuka galva ir niekas nežino, kokia pati didžiausia
ir gražiausia šventė ąžuoluose.

Naujieji švenčiami paprastai troboj, kur nors miške. Būna karnavalas - tad reikia būtinai turėti kaukę. Taip pat per naujus keičiamės dovanomis. Dovanos nebrangios - telpančios į 10 lt. Merginos saldainiais ir kitom grožybėm puošia eglę miško žvėreliams, vaikinai krauna laužą, o veliau vaikinai kaip tikri žvėrys eina ieškoti eglės. Vidurnaktį užkuriamas laužas ir ateina nauji metai. Šokama, dainuojama - prie visų linksmybių prisijungia Senis Šaltis kuris visus apdovanoja dovanomis.

O ryte - nauji metai nauji žygiai - naujas spontaniškas ir netikėtas žygis nežinoma kryptimi.

Šiemet švenčiame jau gerai pažįstamoje troboje netoli Daugų (žemėlapis čia). Sodyboje tinkamės 31 d. vakare, kiekvienas atsivežam maisto sau ir draugui, savo firminį patiekalą, kostiumą karnavalui bei gerą nuotaiką :)

2009-12-28Po kalėdojimo Marcinkonyse

Miško žvėreliai pargužėjo iš Marcinkonių! O ten medaus upės tekėjo ir pyragų kalnai augo. Per kiekvieną apsilankymą tame krašte mus vis labiau vaišina ir lepina :)

Kalėdoti pradėjome kultūros centre, kur vyko renginys vietos bendruomenei. Dainas dainavome ir su vietiniais šokius šokome. Kalėdodami po kaimą taip džiuginom marcinkoniškius palinkėjimais, kad jie nedvejodami tiesiai nuo šventinių stalų šlavė gardžiausias kalėdines vaišes. Bandėm net pas klebonėlį į svečius įsiprašyti, bet jis mūsų dainų neišgirdo..

Nakvynei apsistojome jaukiame ir šiltame kultūros centre. Prisivalgę žaidėme azartišką žaidimą Jenga (statėm-griovėm bokštą) ir tradicinį kalėdinį žaidimą Mafia!

Dideliausias dėkui Marcinkonių laisvalaikio ir kultūros centro vadovei Rimutei Avižėnienei už šiltą priėmimą!

2009-12-21Straipsnis "Kauno dienoje" apie Dovilės ir Nerijaus kelionę

Dienraštyje "Kauno diena" pasirodė straipsnis "Lietuviui turistui į žmonas pasiūlė penkiolikametę" apie Dovilės ir Nerijaus kelionę aplink pasaulį. Straipsnyje pasakojama apie močiutę reketininkę Bolivijoje, iraniečių svetingumą, autografus vietiniams ant cigarečių pakelių ir kitas įdomybes.

Vienuolika mėnesių aplink pasaulį keliavę ir aštuoniolika valstybių aplankę Kauno žygeivių klubo "Ąžuolas" nariai Nerijus Lamanauskas ir Dovilė Dimindavičiūtė patyrė tai, ko negalėtų sukurti net pati lakiausia vaizduotė.

"Atskridome į Stambulą ir iš ten pradėjome savo kelionę", – ketinę metus keliauti lietuviai iš anksto nepirko nei lėktuvo, nei autobuso bilietų, neužsisakė viešbučių.

Viskas vykdavo spontaniškai... (skaityti toliau..)

2009-12-19Kalėdojimas

Ką ir sakyti, klauskit ko norit visi pasakys: kalėdos pats smagumas ąžuoliečiams.
Nes kol visi kemša pilvus mes pasipuošę traukiam kalėdoti.
Visi su kaukėm, dauguma išmokę kalėdines dainas- lankome nuošalesnius kaimus, nepamiršdami net labiausiai užpustytos bobutes.
Tai šventė kai pamatome kad senis Kalėda gyvena ne kažkur toli šiaurėje, o senuose kaimuose, kur gyvas vaišingumas, kur žmones išvydę tokį būrį linksmuoliu kalėdotojų vos ne kiaules puola pjauti, butelaitį iš pastogės traukti, o zėk kiti ir ašarą nubraukia- nors jus aplankėte.
Bet mes nieko niekada nepamirštam!
Užtat byra vaisės ir skanėstai į maišą,
Aidi Senio Kalėdos pokštai, ir tikėkit, skamba dar ligi vidurvasario ausyse:
šeimininkus mes pažįstam kur svečių nemyli!
Aplink pečių sukinėjas, prie stalelio tyli..!
Tylėk netylėk, reiks alučio duoti!
O vėliau, aplanke visas trobas, gristam atgalios. Traukiam burtus, dainuojam kalėdines dainas, Skanaujam kalėdines vaišes.

Tad visus, naujokus ir senius kviečiam kalėdoti!
Kalėdosim Marcinkonių apylinkėse, daugiau informacijos konferencijoj.
Kitą diena bus žygelis po apylinkes