Naujienos
Titulinis » Naujienos

2010-06-21Rasos ąžuolietiškai

Šiemet Ąžuolas žūtbūt pasiryžęs rasti paparčio žiedą. Tad kviečiam ieškoti žiedo žygiuos keliais frontais. Edas veda ekspediciją Lenkijos kryptim- štai jo žodžiai į tautą:

Sveiki rasistai,
dar vienas pasiulymas atsvest rasas ir pasivazinet dviraciais po Augustovo giria, Dzukija.
Startas -finisas bus Lazdijose, nuo treciad vakaro iki sekmad vakaro. Poilsiukas ne bus labai sunkus, taciau dviraciai turi but tvarkyngas, maximinis trantas gali ir netraukt 4 dienu. Na visa smulkesne info per skubu susirinkima antrad 18 val 119. Arba, kas negales skalambikit man.
Eds
t-868792496

Kitas flangas su Zongu priešakį ruošias ilgajį savaitgalį ropštis ant uolų.

Taip pat kviečiame sudalyvauti Loritos ir jos ansamblio rengiamoje šventėje prie Kauno marių. Ji vyks Birželio 24 d, 19 val, ant Lašinių piliakalnio. Lašinių kaime, Kaišiadorių
raj.(netoli Rumšiškių). Nuorodos kaip rasti- piliakalniai.lt.
Šventės paruošimui prie piliakalnio renkamės 13 val. Vaišės suneštinės.
Šventės fondas - kiekvienam po 2 lt.

Įdomią šventę kasmet rengia ir Šiauliuose įsikūręs klubas "Aukuras". Nors važiavimo daugiau negu iki Lašinių piliakalnio, bet vieta labai graži. Apie "Aukuro" šventę galima pasiskaityti aukuras.lt.

2010-06-16Į Mažają Lietuvą liepos 17-25d

Liepos 17-25d. kviečiame sukt vairus į Mažąją Lietuvą. Laikas gi pažiūrėti netik kaip Altajui ženšenį ožkos graužia, bet ir kaip mūs kaimynai gyvena. Kas gi ten liko po praėjusio tūkstantmečio žemėje, kurioje pasikeitė bent 4 tautos?
Kaip sako žygio vadas Vaidotas, žygis orientuotas į studentus arba atostogaujančius senjorus. Žygis ne sportinis, važiuosim savo malonumui aplankydami įdomiausias vietas ypač susijusias su mūsų istorija.
Apsigalvokit savaitės eigoje kas nori/gali važiuoti, dalinsimės pareigomis, planuosim maistą, maršrutą.

2010-06-14Trečiadienį rūsyje- pasakojimas iš didžiojo žygio per Europą

Prasideda didžiųjų žygių metas- vieni išvyksta, o kiti jau ir grįžta.
Šį trečiadienį (birželio 16 d., 19 val.) rūsyje Giedriaus velomano pasakojimai ir nuotraukos apie dviratinius nuotykius
plačiojoje mūsų tėvyneje Europoje. Laukiame ir iki!

2010-06-11Dviračiais į Karmėlavos raketų bazę

Vasara kaitina- bet mum nė motais! Sekmadienį minam vėsos ieškoti šaltuose Karmėlavos raketų bazės užkabariuose.
Minsime pro Kleboniškio mišką, pakeliui užsuksime į senosios Karmėlavos bažnyčios vietą ir prie piliakalnio. Palandžiosime po bazę. Toliau -pagal orus ir norus, galbūt į karjerą išsimaudyt.

Tinkamės 10 val. prie PC SAVAS po ekranu (galima prisijungti ir prie senojo
medinio pėsčiųjų tilto į Kleboniškį). Pasiimkite ką užkąsti sau ir draugui,
lempas - palandžiosim po bazės pastatus.

2010-06-09Trečiadieninė vasaros šventė

Švenčiame vasarą - trečiadienio susirinkimas vėl vyks lauke! Šįkart žaisime tinklinį.
Laukiame žaidėjų ir sirgalių :) Renkamės 19 val. prie Dizaino fakulteto.

2010-06-07Grįžom iš Dzūkijos

Vėliai šturmavom Dzūkiją- ir vėl, mum kalnų užlipėjam, svieto tyrėjam akys degė ryžtu, ratai kasė smėlį- nekartą jau čia buvom, viską jau matėm, viską jau žinom ir dabar tikrai jau nepraskysim, nieko naujo juk nepamatysim!
Bet ir vėl apsalo širdys nuo kaimelių, užmylavo mus ežerų bangos, užlingavo miško takeliai.
Kaip senovinėj sakmėj vėrėsi tiltai viens už- kitą gražesni- ir vė grįžom namo su meile širdyse.
Tad tegyvuoja žygiai! tegyvuoja Dzūkija! graužkit nagus, oi! laukit kitų žygių!

2010-06-02Čempionų trečiadieniai prasidėjo!

Įsūdingom golų salvėm į vartus prasidėjo čempionų trečiadieniai.
Šį trečiadinį mėgavomės futbolo malonumais, o kitą savaitę nemiegok- lošiam tinklinį!
Kaip tik trūksta vieno žaidėjo ar žaidėjos!

2010-05-28Vasarok su „Ąžuolu"!

Vasara – pats geriausias laikas žygiams! KTU Žygeivių klubas „Ąžuolas“ kviečia studentus kartu aplankyti gražiausias Lietuvos vietas. Keliauti žadame beveik kiekvieną savaitgalį – važiuoti dviračiais, plaukti baidarėmis arba eiti pėsčiomis. Išlaidos žygiams tikrai nedidelės, o laukiantys įspūdžiai ir šauni kompanija – neįkainojami!

Susidomėjusių laukiame trečiadieniais 19 val. „Ąžuolo“ būstinėje KTU Dizaino fakultete. Čia prieš kiekvieną žygį nutariame, kaip keliausime, ką reikia pasiimti. Apie žygius skelbiame mūsų puslapyje www.azuolas.org bei Facebook tinklalapyje.

Vasaros žygių seriją pradeda dviračių žygis po Dzūkiją birželio 5-6 d. Dzūkijos šturmą pradėsime Alytuje, iš kurio senuoju geležinkelio pylimu keliausime į Varėną, pakeliui apžiūrėdami senasias stotis, sugriuvusius tiltus. Grįždami atgal, aplankysime Perloją, Merkinę, grožėsimės Dzūkijos nacionaliniu parku.

Kviečiame prisijungti visus, norinčius aktyviai ir įdomiai praleisti vasarą!

2010-05-27Tegyvuoja žygiai! Dzūkijos šturmas birželio 5-6d.

Pagaliau baigėm balių sesiją - pasodinom visus ąžuolus, išsipliuškenome Šešupėj, surinkom šiukšles - tad nieko kito nelieka kaip dabar apgaulingu manevru po poros savaičių grįžti į svetingąją Dzūkiją ir ištaškyti pedalais ją į gabalus!
Šturmo planas dar ruošiamas, bet planuojam pradėti nuo Alytaus ir skutamuoju mynimu atakuoti visas išlikusias senojo geležinkelio i Varėną stotis, apgriuvusius tiltus. Viską kruopščiai iššniukštinėti, išklausyti legendas. Atsitrauksim pro Varėną- lankysimės Perlojos respublikoj, veliau mūsų pergalingą žygi sveikins daugybė ežerų, kuriuose visuose neabejotinai reikės išsimaudyt, nuo Merkinės piliakalnio maršruto perkirstas rangysis Merkys, o kur dar Krėvės tėviškės lankymas, kur ..-ak tik spėk vairą sukyti! Reiks paminti- o kadangi mes nemėgstam tuščiai nei pedalais nei liežuviais malt, tai ir laukia mūsų daug.

Tad balnokit žirgus! Žvanginkit grandines! Vasara nelaukia!

2010-05-25Rūsio kine - „Vertikalė"

Šį trečiadienį Rūsio kine laukia kinematografinis žygis į 1966 m., „Vertikalę".
Filmo istorija paprasta - grupė alpinistų Kaukaze kyla į viršūnę.
Bet nors praėjo beveik pusė amžiaus, bet dar ir dabar nesutariama - geras tai ar blogas
filmas, gal dėl to, kad jame yra visko- ir silpnesnių vietų, ir geresnių. Bet jam nelemta būt pamirštam, nes būtent čia nuskamba frazė "Už kalnus geriau tik kalnai, kuriuose dar nebuvai". Taip pat būtent šiam filmui Visockis parašė garsiasias dainas apie kalnus.
ir tu gali jo būt nesupratęs, gali jis tau nepatikti, bet jį pamatyti tiesiog reikia.
Trečiadienis, rūsys, 19 val. Iki!

Filmas rusų kalba su angliškais subtitrais.

2010-05-24Parbruzdėjom

Ąžuolų sambrūzdį skelbiame įvykusiu ir pavykusiu! Visą savaitgalį džiuginome Šreko pelkės baubukus savo balsais, šokiais ir žaidimais. Ko tik nebuvo: ir orientacinis, kurio metu buvo pamestas ir vėl atrastas vienos komandos narys; futbolas, kuriame (did)vyriškai kovėsi ir merginos; greitį, drąsą ir įsiklausymą į komandos draugą patikrinusi estafetė. O kur dar DJ kovos ir kinas po atviru dangumi iki aušros.. Ir nesvarbu, kad mūsų buvo mažiau nei galėjo būti - pelkės vandenys išjudinti, pamatyti jau pažįstami ir nauji veidai, suskaičiuotas jaunųjų ąžuoliečių "derlius". Gal kada nors jie mus kvies bruzdėt į pelkę, kai mums jau smėlis ims byrėti. Bet ir tada dar duosim garo ;)

2010-05-19Gegužės 22-23d. Ąžuolų sambrūzdis Šreko pelkėje!

Šį šeštadienį - Ąžuolų sambrūzdis Šreko pelkėje!
Vienintelis toks ir nepakartojamas, nes:
- be aktyvių atrakcijų ąžuolas negali!
- tikrai žinoma, kad įžymiausias Šreko pelkės ir netgi visų jos apylinkių
DJ PJ (Paujax) paduos garo. Gali būti, kad jam už didžėjaus pulto oponuos
Šreko bendražygis Baisa Pabaisa;
- Visai gali būti, kad su savo gitara, kurią "x..j nastrojish" mus
pritrenks Mr. Kalėda;
- Tikrai žinoma, kad Mindė Ka(no)pec ruošiasi statyti švytuoklę iš
serijos "visiems py...c".

O taip pat visų, kurie nori gerai išsimurzinti, lauks ekvilibristinis
orientacinis Šreko pelkėje. Na, ir ten visa kita - laužas, košas, Banzajaus
pasakėlės iš rūsio, bei daug daug kitų baisiai gerų ir gerai baisių dalykų.
Žodžiu, išsitaukuokit ant vietos, kurią pasikasot kiekvieną rytą (čia kaip
kas) ir welcome, artinam šeštadienį. Daugiau info - laukit- užgrius!

2010-05-19KTU Naujienose - apie ąžuoliukų sodinimo akciją

KTU interneto puslapyje, naujienų skiltyje rašoma apie gražią ąžuolų tradiciją – kiekvieną pavasarį sodinti ąžuolus Lietuvos miškuose. Šiemet ši akcija vyko balandžio 24–25 d. gamtiškai ir istoriškai unikalioje vietoje – Punios šile.

KTU žygeiviai sodino ąžuolus Punios šile
2010-05-14

KTU žygeivių klubas „Ąžuolas“ puoselėja gražią tradiciją – kiekvieną pavasarį sodinti ąžuolus Lietuvos miškuose. Šiemet ši akcija vyko balandžio 24–25 d. gamtiškai ir istoriškai unikalioje vietoje – Punios šile.

Žygeiviai sodino naujus ąžuoliukus, tvarkė anksčiau pasodintų medelių aprišimus ir kuolelius, kirto nereikalingas medelių atžalas. Pabaigę darbus – vakarojo prie laužo, o kitą dieną aplankė įdomiausias šilo vietas, susipažino su savita šio krašto augmenija ir gyvūnija.

Primoji ąžuolų sodinimo akcija buvo surengta 1986 metais siekiant suvienyti žygeivius bendrai veiklai. „Žmonių ,,Ąžuolo“ klube buvo daug, tačiau trūko vienybės. Todėl pabandėme iškelti visiems bendrą tikslą – atsodinti nykstančius Lietuvos ąžuolynus“, – prisimena vienas pirmųjų šios akcijos iniciatorių, buvęs „Ąžuolo“ vadas Audrius Peseckas.

A. Peseckas pasakojo, kad pirmoje talkoje dalyvavo vos devyni žmonės, ir oras buvo nedėkingas – lietus ir šlapdriba. Bet ąžuolai buvo pasodinti. Vėliau akcija buvo organizuojama kiekvieną pavasarį ir renginys tapo masiniu. Susirinkdavo iki 50 žmonių, vykdavo talka, vakaronė, po pasodintais ąžuolais buvo teikiami gintarai, vėliau visi patraukdavo į žygį po šilą.

Dabar vyresniajai ąžuoliečių kartai smagu matyti prieš dvidešimt ir daugiau metų sodintus medžius. Gaila, kad ne visi prigyja, tačiau, kaip sakė Punios šilo girininkas: „Ąžuolus sodinti – tai ne morkas sėti“. Praeina daug laiko, kol sodinukas medžiu pavirsta. Tačiau abejonių, kad ąžuoliečiai ir toliau kiekvieną pavasarį sodins ąžuolus, nekyla. Tai daroma ne tik dėl klubo pavadinimo – ąžuolas simbolizuoja lietuvybę, mūsų istoriją, šaknis.

KTU VRS ir „Ąžuolo“ inf.

2010-05-17Trečiadienio susirinkime - PREMJERA!

Šį trečiadienį per susirinkimą - duoklė laipiojimui! Žiūrėsime foto iš laipiojimo "vyriškomis sąlygomis" Sokolikuose praėjusį savaitgalį. Taip pat bus pristatytas Kalėdinių filmų naujausias leidinys - "Žūbastyj Žėmėnj Climbing" (2006 m., Čekija). Nepraleiskite PREMJEROS! Kaip visada, renkamės 19 val. Dizaino rūsyje.

Apie šį įvykį byloja filmo autorius:

"... Pamenu anuomet, Budejovicuose, irgi buvo panašiai. Susirinkom tada 4'se: geros valios ambasadorius Lašhevičhius, šoperis Šhtyrj, kaip dabar menu dar buvo toks Marislovas, na ir aš, jūsų nuolankus tarnas.

Anuomet mus surinko į toki batalijona, susodino į traukinį, ir išvežė. Kur ir ko - niekas nežinojo. Vienintelis gandas sklandė, kad mus veža kažkur Galicijos link. Na ka, sėdim, Darom, dungsi vagonai ir buteliai. Ir staiga tik pyst.... Ka ten pyst - jabdrikštvaliok! Ir nebvažiuoja transporto priemonė. Raštingi žmonės pradėjo šnekėt, kad būgtais pramušo kokią tai babiną. Ir įvyko visa tai kažkur jau netoli Budejovicų...

Tai mūsų šaunioji ketveriukė sugalvojo, kad pats laikas pradėti manevrus, nes kas mums tos babinos - svarbiausia manevrai.

Nu ir pradėjom: diena darom dancing aukštyn-žemyn, o vakare kultūrinė-pažintinė programa po apylinkių bokalines (savo padorumui apginti turiu prisipažinti, kad nei vienoje negėrėm daugiau 7 bokalų).

Ir tesėsi šie manevrai tris dienas ir tris naktis. Tada paskambino toks generalgubernatrius, ir prainformavo, kad lokomatyvas sutvarkytas, ir manevrai perkeliami. O koks mums skirtumas kuriuose Budejovicuose manevruoti. Perkeliami - tai perkeliami.

Na ka gi - persikėlė šaunieji kareivėliai į kitus Budejovicus. Ir tesia savo manevrus. Ten sutiko visai padoraus elgesio šunėką Kubą, bei maištaujančios išvaizdos jo šeimininką Jašek'ą. Jiems mūsų herojų vykdomi manevrai visai netrugdė, nes ir pastariejį vedė panašų gyvenimo būdą.

Galbūt ir šį istorija būtų pasmerkta užmiršties pragaiščiai (kaip ir dauguma Budejovicuose nutikusių istorijų), jei ne trečioji akis, kuri viską matė!...''

Kalėda

2010-05-09Žygiai ąžuoluose nesibaigia- trypsim ąsilą ant uolų!

Yra melodramos ir yra ąžuolas. Melodramose kažkas naujo kas seriją, o ąžuoluose kažkas naujo visada, o meilė žygiams niekada nesibaigia- ištaškę irklais Šešupę, suskaičiavę gerves, savo dainomis privertę žvaigždes kristi iš dangaus ir pliumsėt pernaktį upėn, lekiam laipioti ant uolų- laukite naujienų!