Naujienos
Titulinis » Naujienos

2011-05-04Išmušė valanda....

Habybiai,

skelbiu vasaros sezono atidarymo fiestos datą Šreko pelkėje! Tai - gegužės 14-a, t.y. - beveik tuoj pat! Galąskit peilius dešrom pjaustyti, iškrapštykit pernykštę košę iš puodelių (kad šrekakošė tilptų) ir renkamės už poros savaičių, šeštadienį pas Šreką. Zomberiai laukiami kad ir iš vakaro, o visi kiti - nuo kokios trečios. Dienotvarkė bendrais bruožais tradicinė - komandų estafetė pelkėje, orientacinis, Baisos-Pabaisos disco ir nuo vidurnakčio - bardų vakaras. Ąžuolo bardai - Pauliux, Kalėda, Giedre ir kt., kurių gal nežinau, nu davai, pavarom, a?

Renginio idėja - tai ne lervinis piknikas gamtoje, tai - VASAROS SEZONO
ATIDARYMAS, pagerbiant ir paskatinant visus, kurie nesėdės ant pečiaus per vasarą, o šturmuos viršūnes, apačias ar ten šonus. O ypač - žygių vadus, kurie aukos savo laiką ir nervus tuos žygius organizuodami!

Pradžiai tiek, o daugiau bus kai su vadu ir taryba apderinsim renginio
detales.

Aš pasakiau - hau!

el-capitano, Šreko atstovas spaudai.

2011-04-24"Prakratyk spintą'11"

Per Darom'11 akciją sugalvojome, kad reikia ne tik savo kiemus apsikuopti, bet ir savo spintas prakratyti. Todėl šį trečiadienį vykdysim akciją "Prakratyk spintą'11", o tiklsiau bandysim atsikratyti tuo, ką iš tų spintų išsikratysim. Todėl iki trečiadienio, prašome visus peržiūrėti savo spintų turinį ir nereikalingą turizmo inventorių atsinešti į rūsį. O tada jau nuo kiekvieno norų priklausys kaip toliau su tais daiktais pasielgti - ar
išsikeisti į naudingesnį daiktą, ar būreliui padovanoti, ar draugui
atiduoti, o gal net ir parduoti pavyks.

Taigi, šį trečiadienį (04.27) atnešk ir atsikratyk nebenaudojamu ar nusibodusiu inventoriumi.

2011-04-21Velykos Saremoje

Artėjo, artėjo ir visai priartėjo velykinis savaitgalis, per kurį jau n metų (n- ne mažiau kaip 10 :) ąžuolai tranzuoja pas brolius estus į Saremos salą. Pažiūrėti, kokie paukščiai pas juos jau sugrįžę, kokios gėlės pražydę ir apskritai ar estai jau pabudę.. O jei ne, juos prabudinti!

Tad kviečiame jungtis ir, užuot rymojus prie šventinio stalo, aplankyti Saremą - su jos šiaurietišku gamtovaizdžiu, į jūrą besileidžiančiais skardžiais, meteoritų išraustomis duobėmis, vėjo malūnais ir viduramžių pilimis! Prie mūsų jungiasi ir saulutė, kuri kaitins Saremą šeštad. +10, sekmad., pirmad. +12, be vėjo, be lietaus- idealiu oru, idealiu laiku, palaikant ąžuolų tradicijas su velykiniais siurpraizais ir nuotykiais. Jei dar kas nepajautėt įvykio svarbos, žinokit: per Velykas margučius ridenti Saremoje mažų mažiausiai privaloma :)

Susigundžiusieji, prašom skelbtis konfoje!!! Šiaurės kryptimi jau žiūri: Jurga, Jolita, Akvilė, Andrius, Jonas, Lokys.

Planuojame pajudėti rytoj popiet. Grįžimas - pirmadienį. Galima ištranzuoti šeštadienį, grįžti antradienį ar dar kai kitaip - bet kuriuo atveju, visi susitiksime Saremoje ir ten porą dienų žygiuosime kartu.

Tegyvuoja žygiai!

2011-04-20Trečiadienis

Naujokus ir nenaujokus kviečiame šį trečiadienį, balandžio 20 d., 19 val. į susirinkimą rūsy - dalinsimės nuotraukomis ir įspūdžiais iš Naujokų žygelio. Sužinosite, kaip gimė žygio frazė SUJAMI IR BEDI, kokius griovius kasė vyrukai bei pirmą kartą didžiajame ekrane pamatysite naujai iškeptos grupės "Našlaičiai" vaizdo klipą. Laukiame!

2011-04-19Velykos ant vandens

Saliut, kaip sakydavo senosios romos isminciai: nunc est bebendum, kas tam tikra prasme, per tam tikra stiklo prizme pazvelgus, butu : atejo laikas plaukti. Ir ne seip pluduriot kaip anas rudas daiktas viesajam WC o lenkijoi, pro Wigry vienuolyna, per senuju jotvingiu zemes ir su dievo pagalba. Bo kaip byloja Pacifikas; isganytas bus ne tas kas daugiause kotletu pas mama surys, ne tas kas skyle debiliatoriui isziures o tas kas siela issivalo, keno tyra sirdis ir kas isvaro plaukti ir dziaugiasi tikromis dievo dovanomis (tipo; palapine, lauzas, vyno keli slakialiai na ir tos kaip te , a duonos kasdienes).
Kroce, isvaziuojam sestad ryte, gryztam pirmad. Plauksim nuostabjaja Czarna Hancza. Priklausomai nuo interesantu ir masinu skaiciaus baidas vesimes is namu, arba nuomuosim vietoi. Visko ko rek paimsim is 119, asmeniskai reik turet tik grazius maudomukus, akinius nuo saules, dideli siurpriza ir nuotaika. Virimus centralizuotai nupirksiu.
Kam idomu, skambikit man aba ateikit sende i trefke.

t- 868792496.
Eds

2011-04-19Naujienos galerijoje

Ąžuolo paparacių komanda nesnaudžia ir siūlo jums tris naujus nuotraukų albumus: Meilės ir Nepriklausomybės žygio Kuršių Nerijoje, plaukimo baidarėmis Merkiu ir renginio "Kartų pėdos". Visą šį gėrį rasite galerijoje. Tegyvuoja žygiai!

2011-04-18Ąžuolas Records pristato: grupė "Našlaičiai"

Naujokų žygio metu grupė "Našlaičiai" nufilmavo savo pirmąjį vaizdo klipą:

2011-04-14Naujokų žygis

Jau šį savaitgalį (balandžio 16-17 d.) visus naujokus ir senbuvius kviečiame į Naujokų žygį! Žygiuosime Molėtų raj. Kulionių kaimo apylinkėse, šalia Molėtų astronomijos observatorijos. Kadangi šis savaitgalis yra oficiali DAROM'11 data, darysim ir mes - tvarkysim observatorijos teritoriją. O naktį už gerus darbus bus atlyginta galimybe pasigrožėti žvaigždėmis. Žinoma, nakvynė palapinėse, prie Želvos ežero. Sekmadienį pasivaikščiosim po apylinkes, aplankysim šalia esančius piliakalnius.

Renkamės Kauno autobusų stotyje 7.15 šeštadienį. Autobusas į Molėtus išvažiuoja 7:30. Kaina 28lt, studentui 50% pigiau :)

Jei esi naujokas ir nori prisijungti, nedvejok, junkis!

Maistą perkam centralizuotai. Nepamirštam: pirštinių šiukšlių rinkimui, pietums sumuštinių sau ir draugui, siurpraizų, miegmaišio, paklotuko, patogios avalynės, šiltų kojinių, šaukšto, puodelio, dubenelio.

Jei iškilo klausimų skambink, rašyk Justui: 860799545

2011-04-12"Ąžuolas" kviečia naujokus!

Nori, kad kiekvienas savaitgalis būtų neužmirštamas nuotykis? Kad prisiminimai apie studentavimą būtų pilni ne tik bendrabučio džiaugsmų, bet ir skambių dainų prie laužo po žvaigždėtu dangum? Norisi užlipti aukštai, kur niekas dar nebuvo, įlisti giliai kaip dar niekas nelindo, savo akimis pamatyti gražiausias Lietuvos vietas? Prisijunk prie KTU žygeivių klubo „Ąžuolas“!

Skirtingai nuo kitų klubų, čia rasi visus keliavimo būdus - vaikščiojame pėsčiomis, važiuojame dviračiais, tranzuojame, kopiame uolomis, lendame į urvus, braidžiojame po pelkes, kai kas net skraido. Klube vyksta laipiojimo ir kalnų technikos treniruotės. Jeigu kada atrodė, kad jau niekur nerasi tokių pramuštgalvių - laikas užsukti pas mus.

Kviečiame susipažinti su „Ąžuolu“ per Naujokų priėmimą, kuris vyks šį trečiadienį, balandžio 13 d., 19 val. „Ąžuolo“ būstinėje KTU Dizaino ir technologijų fakultete (Studentų g. 56). Jei nerastumėte, skambinkite Justui 860799545. Laukiame studentų ir ne tik studentų - svarbiausia noras žygiuoti!

Negali šį trečiadienį – ateik bet kurį kitą ir tapk vienu iš mūsų!

2011-04-11Kviečiame savo 2% paremti "Ąžuolą"!

Mieli ąžuoliečiai ir jų draugai,

kaip ir kiekvienais metais, kviečiame Jus paremti klubo veiklą, skiriant 2% nuo valstybei sumokėto gyventojų pajamų mokesčio. Gautą paramą panaudosime žygeiviško inventoriaus įsigijimui, klubo renginiams ir kitoms veikloms organizuoti.

Renginių sezonas tik įsivažiuoja - prabėgus "Kartų pėdoms", artėja naujokų priėmimas, Šreko pelkės fiesta, Rasos, vėliau - sporto šventė, Uždarymas. O kur dar žygiai, žygeliai kiekvieną savaitgalį, laipiojimo ir kalnų technikos treniruotės bei varžybos?!

Skirdami savo 2 % "Ąžuolui", skiriate juos prasmingo, įdomaus, žygeiviško gyvenimo būdo propagavimui. Tai parama, kuri nieko papildomai nekainuoja, o "Ąžuolui" - tai yra mums visiems - duoda daug!

KLUBO REKVIZITAI:
Paramos gavėjo pavadinimas: Žygeivių klubas „ŽK Ąžuolas“
Buveinės adresas: Smalininkų g. 7-4, LT-44295
Paramos gavėjo identifikacinis numeris (kodas): 300561075

Užpildytos formos priimamos iki 2011 m. gegužės 1 d.

Čia galite rasti išsamią informaciją apie formos pildymą.

Tegyvuoja žygiai!

Dėkinga už skiriamą paramą,
"Ąžuolo" taryba

2011-04-10Mirtis žibutėse

Paujakas&Ko gyvi ir laimingi pargrįžo iš savaitgalinio žygelio:

Mes ėjome ėjome ir nuėjome. Pradėjome Baltamiškyje su apsiniaukusiu dangumi, kuris vėliau, šiek tiek pasispjaudęs krušais, išsigiedrijo - kaip tik maždaug per pietus ant Daniliškių piliakalnio. Puikus oras, platūs horizontai, geras "fenas", kuris iš smegenų išpučia visokį brudą. Fantastiška nakvynės vieta - dėl to vertėjo pasistengti nueiti 43 km.

Vis dėlto, antrą dieną maršrutą teko kiek trumpinti ir atsisakyti papildomo 15 km ratuko aplankant Pamiškės piliakalnį ir Velnio duobę. Pasitenkinome Nikronių akmeniu, po kuriuo lenko pinigai užkasti geležinėje puodynėje. PagElba netikėtai praturtėjo. Ir dar aplankėme Mošos (Naujasodžio piliakalnį), kurio papėdėje 1997 metais su Vytenėliu teko knaisiotis po archeologinius sluoksnius.

Štai va taip.

MIRTIS ŽIBUTĖSE (promo) from pagelba on Vimeo.

Laukite tęsinio kodiniu pavadinimu "MIRTIS ŽIBUTĖSE"!!

2011-04-06Žygis savaitgalį

Sveiki, kirminai ir lervos, laikas pavasariniam žygeliui.

Iškeliausime iš Baltamiškio šeštadienį (balandžio 9-ą) ryte (apie 9 valandą), klaidžiosim laukais, miškais, minsim dirvonus ir vieškelius, lankysim piliakalnius (jeigu rasim:), deginsim laužą. Laukiami ir dainorėliai - pavasarį dainos gerai skamba. O dar ir sušilti padeda. Žygį baigsime gal Aukštadvaryje, o gal Rūdiškėse.

Transportas - traukinys. Iš Kauno išvažiuoja 7:30, Baltamiškyje būna 8:32. Čia teks palaukti kokias 45 minutes, kol atvažiuos traukinys iš Vilniaus (išvažiuoja iš VLN 8:35, Baltamiškyje - 9:14). Galite važiuoti ir autobusu, jeigu išleis vairuotojas autostradoje ties Baltamiškiu ar Skirmantiškėmis. Atgal - traukiniu arba autobusu.

Meteo.lt rodo puikų pavasarinį orą - mus gaivins vėjas, neaukšta temperatūra ir retkarčiais nupraus lietus (arba šlapdriba). Bus ir saulės. Grįšime kaip iš kokio SPA. Rekomenduoju!

P.S. Reikalinga žygio čiombė.
P.P.S. Reikalingi žygio dalyviai.

Paujakas 8-686 40135

2011-04-05Trečiadienį - į Ispaniją!

Hola amigos,

pakol LT visoki kirminai iš šalto pašalio traukės ir nesusigaudė ar tai jau pavasaris, ar dar žiema, ar apskritai kokia balandžio 1, va tuo tarpu grupė uolasiurbių (kai pritrūksta penkto taško ir bandai prisisiurbti prie uolos) braukė ir liejo prakaitą ant nuostabaus konglomerato pačioje Katalonijos širdyje ir dvasiniame centre - Montserrat. Ką lipo, ką valgė ir gėrė, su kuo ir kur miegojo, kur neįlipo ir ko nematė - viską sužinosit šį trečiadienį didžiajame ekrane, rūsyje.

Kaip visada, 19 val!

2011-04-04Kartų pėdos

Keturios žygeivių kartos - nuo tų, kurie patys siuvosi palapines, į tolimuosius kalnus keliavo "tranzuodami" traukinius, iki tų, kurie dar tik žengia pirmuosius savo žingsnius - giliai įspaudė ir ilgam paliks pėdas ne tik mūsų gražiojoje žemėje, bet ir vienas kito širdyse.

Ačiū visiems, buvusiems kartu! Iki kitų susitikimų!

2011-03-28Kviečiame į renginį "Kartų pėdos "Ąžuolo" žiburyje" balandžio 2-3 d!

Kartų pėdos. Kvietimas from azuolas.org on Vimeo.

„KARTŲ PĖDOS „ĄŽUOLO“ ŽIBURYJE“

2011 04 02 – 03
Laukių sodyba, Lekėčių km.

RENGINIO PROGRAMA

21 val. Linksmas orientacinis/ atidaroma pirtis

SEKMADIENIS

9 val. Rytinė košė
11 val. Žygelio pradžia ( ~4 km lankant „Didžiąją“ pušį ir „Prancūzų“ kalną)
15 val. „Ąžuolo“ vėliavos nuleidimas ir Ciku caku.

SVARBI INFORMACIJA

Renginio metu vyks žygeiviško inventoriaus paroda. Jei turite išsaugoję kokių nors žygiuose naudotų įdomių aksesuarų, relikvijų ar kitokių vertybių, kurias galėtumėte parodyti susirinkusiems, būtinai jas atsivežkite. Prašome ant savo atvežtų eksponatų priklijuoti lapelį su informacija apie savininką ir telefono numerį, kad po renginio galėtume grąžinti. Galite paruošti trumpą aprašymą ar pasakojimą (kokiame žygyje naudojote, kaip gaminote ir pan.)

Maistas – suneštinis. Nakvynė troboje, pasiimkite miegmaišius ir paklotukus. Norintys miegoti lauke, pasiimkite palapines:)
Nepamirškite patogios aprangos orientaciniui ir žygeliui, pirties reikmenų, muzikos instrumentų, puikios nuotaikos ir senų draugų!

Renginys vyks Laukių sodyboje, Zapyškio sen., Lekėčių km. Renginio dieną kelias bus sumarkiruotas.

Jei kiltų klausimų, susisiekite su Monika, tel. 8 622 62411.