Naujienos
Titulinis » Naujienos

2002-09-16NAUJOKŲ PRIĖMIMAS

DĖMESIO
Rugsėjo 25 d., trečiadienį, 19 val. Dizaino ir technologijų rūmuose vyks naujokų priėmimas. Tiksliau mūsų veiklos bei gyvenimo būdo pristatymas. Tai va, seniai, ploninkite liežuvėlius.

2002-09-11Žygiai išdžiuvusiomis upėmis

Dėl tvyrančios grėsmės miškams bei ugnies plitimo, žygiai po miškus uždrausti. Tad teks mėgautis žygeliais baidomis po išdžiuvusias upes.

2002-09-08Speleo sąskrydis Preiloje

Jėgelė. Ąžuoliečių dvi komandos užėmė I ir II vietas. Varžydamiesi boulingo, stalo teniso, krepšinio, šaudymo... varžybose.
Po to sekė urvų landžiojimo technikos bei sukauptos patirties pasidalijimas...

2002-08-20Kai ne kurie grįžo iš Pamyro

Tipo visi liko patenkinti, ypač tie kas nepabuvojo plyšiuose.

2002-08-18Grįžome iš Kaukazo

Dvi grupės grįžo iš žygio centriniame Kaukaze, Bezengi rajone. Sulaužytų galvų, kojų ir kitų organų nėr :)

2002-07-21Žygis prie Platelių ežero

Vadė buvo Simona. Pradžioje dar padėjo gegutė, apsimetusi jos tėčiu. Pamatėme karjerą ir kalną, kurį ketina nukasti, šaltinį, daug žemuogių, aviečių, mėlynių... Buvome požeminėje raketinėje bazėje. Aišku,maudėmės ežere ir bridom į Ubagų salą.

2002-07-14Žygis po Molėtų apylinkes

Daugiau atstumo įveikėme plaukte, negu pėsčiomis. Nerijus pavaišino šašlykais ir pakvietė į pirtelę.

2002-06-29Kalnų laipiojimo varžybos

Našarnikų komanda užėmė garbingą ketvirtą vietą (ir nesvarbu kiek komandų iš viso dalyvavo) ;)

2002-06-23Rasos

Susirinkome švęsti Rasas prie Gudelių ežero, ant Aniškio piliakalnio. Mūsu buvo tiek, kad ant piliakalnio visi nesutilpome, ežeras buvo toksai... nepasiekiamas. Šaunus turistas Šmukštaras atėjo su maišiuku. Šokome, dainavome iki gaidžių, šieno buvo irgi pakankamai. Vainikėliai taip ir liko neplukdyti.

2002-06-08Žygis į Skalių kalną

Aplankėme Joniškėlio bažnyčią su grabiniu stogu, Karpio dvarą, etnografinį muziejų. Po to dede muziejistas visus pakvietė į savo bityną ir dar medučiu pervaišino. Vakarop pasiekėme Skalių kalną, tiksliau - 3m atodangą, kuria taip ir nepavyko uzlipti...

2002-05-22Naujas vadas

Kadangi vasaros sezonui mūs DJ gerbiamas vadas Mindaugas išsilaksto po svečias šalis, tai trečiadieni buvo išrinktas naujas vadas(ė) vasaros sezonui. Vienbalsiai buvo nuspresta juo(ja) padaryti Neringa, valio!!!

2002-05-04AZhUOLAS - BaltDefColl varzhybos

Tartu mieste (Estija) vyko terptautines aukshchiausio lygio krepshinio varzhybos. Azhuolus atstovavo shauniausia visu laiku surinkta krepshinio komanda, kurios kapitonu vienbalsiai buvo ishrinkta Neringa Rimkute, taigis sekmes shiandien mumi, tepadeda mums...
mumi padejo ir mes nugalejome 33:31 tarptautines pajegas, TEGYVUOJA AZhUOLO KREPShININKAI, jiems tris kart VALIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2002-05-04Aukštųjų mokyklų saskrydis

Įvyko, nors komandų buvo ir minimaliai. Ąžuolai sugebėjo suburti 2 komandas. Bendroje įskaitoje gavom 3 vietą, nors orientacinį ir pirmi atbėgom :)

2002-04-27KTU keliautojų sąskrydis

DĖMESIO!!!! ATŠILO ORAS!!!!!!!!! Laikas traukt į gamtą:)
Balandžio 27 - 28 dienomis vyko tradicinis KTU keliautojų sąskrydis. Šiemet jis vyko Kapitoniškėse. Sąskrydžio atidarymas 27d. šeštadieni 11 valandą. Jame buvo orientacinis, kliūčių ruožai, Tumbi - Jumbi čempionatas, vakaras prie laužo...
Jei iškilo klausimų rašykit: info@azuolas.ktu.lt stengsimės pagelbėt.
P.S. Gerai, kad nepamiršote palapinės, kuprinės ir miegmaišio

2002-04-22žygelis Kuršių nerijoje

Kaip ir buvo sugalvota, pabuvojom Kuršių nerijos prūsiškoj daly. Komanda ši karta gavosi interklubinė, turėjom netgi viena naujoka :) taigi viskas pagal scenariju... Oras šiltas, kopos gražios, vanduo šlapias... visi nebuvę gali pavydet :P