Naujienos
Titulinis » Naujienos

2005-11-18Sezono uždarymas

Lapkričio 26-27 dienomis, netoli Pasvalio vyks didžioji žygeivių
klubo "Ažuolas" kelionių sezono uždarymo šventė. Kaip ir kiekvienais metais šęsime labai linksmai ir ilgai :) Į vietą renkamės tarp 15 ir 19 h.

Nuvažiuoti galima taip: nuo sankryžos Pasvalys-Šiauliai-Joniškėlis-Pušalotas važiuoti Šiaulių kryptimi kelis kilometrus, tada pirmas posūkis į dešinę ir vėl pirmas posūkis maždaug už 200m į dešinę.

Uždarymo vietą galite rasti ČIA ir ČIA

Kontaktinis telefonas: 620 17433 (Andrius)

2005-11-02Ąžuoliečių Vėlinių šventė

Lapkričio 5-6 dienomis švęsime Vėlines Kalniškės mūšio vietoje. Lygiai prieš 60 metų šioje vietoje vyko vienas didžiausių Lietuvos istorijoje partizanų ir raudonosios armijos susirėmimų.
Vėlines pradėsime lapkričio 5 dieną, šeštadienį žygiu Metelių regioniniame parke, Kalniškių apylinkėsė aplankant Giraitės, tris Verstaminų piliakalnius, Verstaminų alkakalnį, Bakšių ežerą.
Žygio pradžia 10 val. nuo Papečių kaimo pagrindinės sąnkryžos.
Apie 18 val. pačioje Kalniškės mūšio vietoje uždegsim žvakutes, užkursim laužą, prisiminsim išėjusius anapilin, dainuosim ir šoksim. Iki susitikimo!

ČIA ŽYGIO ŽEMĖLAPIS
O ŠTAI ČIA galite rasti išsamios medžiagos apie Kalniškių girią, ten veikusius partizanus ir Kalniškių mūšį. Malonaus skaitymo :)

2005-10-20Nauja taryba

"Ąžuolas" jau turi naują tarybą. Jos nariai:

Vadas - Andrius
Atsakingas už moralę, dorovę ir blaivybę - Vaidotas

Sėkmės jiems!

2005-10-04Įspūdžiai iš Turkijos

Po gerų trijų parų nenutrūkstamos kelionės mašina per Europą mus pasitiko Turkija - ryškių kontrastų šalis... svetima ir nepažinta, su sava religija, taisyklėm, tradicijom ir griežtom nuostatom, kartais net sunkiai pateisinamom... panašu, kad didysis Alachas tolerancijos nepripažįsta... nors svetimšaliai čia sutinkami itin svetingai ir pagarbiai - "arbatos, pietų, o gal nakvynės?.."

2005-10-03Parbildėjo iš Italijos, Via Ferrata

Parsibeldėm namo iš fysnosios Italijos, išbandę ir atsibandę via ferratų, pabuvę urviniais ir naktiniais, įvaldę antiką ir gotiką, renesansą ir barokąa, prisivalgę ledų ir prisigėrę vynčiaus, prisiklausę rytais gaidžių, bažnyčios varpų ir darbininkų, užgesinę savyje bet kokias darbo ir darbingumo kibirkštėles, išmokę kelis naujus itališkus (keixma)žodžius.

2005-09-29Naujokų poilsiukas

Naujokų žygis vyks Kuršių Nerijoje. Judėsim dviem frontais - baidarėmis per kuršmares (nuo Ventės rago iki Mirusiųjų Kopų) ir pėstute nuo Preilos iki Juodkrantės. Pėstutę veda albertas (868679399), baidares pauliux (868281883) arba mindaugėlis. Plačiau

2005-09-12KTU KELIAUTOJŲ SĄSKRYDIS

Rugsėjo 24-25 dienomis netoli Elektrėnų, ant Elektrėnų marių kranto, vyks KTU keliautojų sąskrydis. ČIA rasite sąskrydžio nuostatus. O ČIA nuvykimo žemėlapį. Visus maloniai kviečiame.

2005-09-12"Ąžuolas" skelbia naujų narių priėmimą

Sustok ir įsižiūrėk,

Mes žygiuojam, kopiam, plaukiam, kartais važiuojam,
Vakarais prie laužo geriam arbatą ir valgom košę,
Mes dainuojam, šokam ir grojam.., klausomės
Šypsomės ir svajojam

Smalsu??? Ateik!!!

KTU žygeivių klubas „Ąžuolas“ skelbia naujų narių priėmimą rugsėjo 21 dieną, 19 val. KTU Dizaino ir technologijų rūmų foje. Mes Jums pasakosim apie save, rodysim skaidres, fotonuotraukas ir filmus. Iki susitikimo.

Mūsų taip pat galite ieškoti trečiadieniais 03 KTU bendrabučio 122 kambaryje nuo 18 iki 19.00 val..

2005-09-12"Spiritus Adventure" jau namie

Sugrįžo draugai iš Sajanų kalnų, visai prie Baikalo ežero. Trumputis pasakojimas GALITE RASTI ČIA.

2005-09-08Atgaivinkim "Ąžuolo" stovyklavietę Kleboniškyje

Prieš 27 metus ten į vakarones, susirinkimus rinkdavosi seni ąžuoliečiai. Semdavo vandenį iš suręsto šulinėlio, gerdavo arbatą ir virdavo košę, dainuodavo dainas ir šokdavo šokius. Ir visa tai visai šalia Kauno, Kleboniškio miške-parke. Turime progą atgaivinti šią puikią tradiciją. Sutvarkyti aikštelę, atnaujinti geriamo vandens šulinėlį, iš naujo užkurti laužą. Veiksmas vyks rugsėjo 14 dieną, 18 val.. Susirinkimo vieta pažymėta žemėlapiuose, kuriuos galite rasti ČIA, ČIA, arba maždaug ČIA. Iki susitikimo.

2005-08-29Iš sniego ir ledo tvirtovės

Sugrįžo grupė ąžuoliečių iš Ak Širako rajono centiniame Tian Šanyje. Praeitas 4-os sudėtingumo kategorijos žygis.
Viršuje viešpatavo žiema, žygis - kaip niekada žiemiškas. Nors aukštis palyginti buvo nedidelis - 4.2-4.5 km, bet šalčio maža nepasirodė. Suledeje batai, šąlančios kojos, sniegas, pūgos - tai kasdienybė. Trumpai apie žygį. Foto įspūdžiai netrukus galerijoje.

2005-08-16Pargįžo iš trolių krašto

Jau parmynę parplaukę parvažiavo dešimt žmogeliukų iš Suomijos uolėtųjų krantų ir salynų, numynę 850km, prisirinkę mėlynių į skrandžius ir ant kojų, išbandę Alandų raudono asfalto lygumą, suomiskos saunos karštumą, patyrę truputį uodžių piktumo, lietaus šlapumo, aplankę nesuskaičiuojamą galybę bažnyčių ir kapinaičių, iki soties prisiplaukioję nemokamais keltais ir netgi akies krašteliu užvydę lengvosios atletikos čempionato bėgikus Helsinkio gatvėse.

Simona

2005-06-27Grįžo iš Čekijos

Vakar ryte grįžom labai sėkmingai "paklimbinę". Oras puikus, vieną naktį bandė lyti, bet per silpnai. Ir to lietaus nepakako, kad pasistatyme palatkę. Iš 7 dienų vietoje, tik vieną nelapiojome - darėmės išeiginę.
Išvažiavom praeitą penktadienį keturiese: Lasas, Tadas, Marumas ir aš. Pirmadieni prie musu prisijunge dr.Rimas. Buvome šiuose uolų regionuose: Shtramberk, Sloup ir Certovy skaly. Pralipom nemažai maršrutėlių (dalis su apatine, dalis su viršutine sauga). Lipom tol, kol ant pirštų odos nebeliko. Paskutinėm dienom dr.Rimas laipiojo absoliučiai visus pirštus su pleistru apsibintavęs.
Panašu, kad nuo praeitų metų lygis ne tik nepakrito, o ir biskį pakilo.
Artimiausiu metu laukit fotkių.

Kalėda

2005-05-04"Ąžuolo kempingas" RAFES'uose

Gegužės 6 d. studentų miestelyje, RAFES festivalio metu ažuolai pasiūlys savas atrakcijas "Ąžuolo kempinge". Bus laipiojimo sienelė visiems pageidaujantiems, žygeiviškos žirnių košės, virvės traukimas, išvirkščias dviratis, kūjokai, atrakcija "du maišai" ir kt.. Kviečiame išbandyti!

2005-04-27Ąžuoliukų sodinimas

Ši savaitgalį gerb. J. Dapkevičius su ažuoliečių veteranų draugija organizuoja ąžuoliukų sodinimo ir tvarkymo akciją Punios šile. Tureti kastuvus, jei kas neturi-mielai paskolinsim. Netrukus čia bus padėti žemėlapis su nuoroda į vietą. Ten renkames 11 val.. Atgaivinkim seną gražią tradiciją, bent kiek prisidėkime prie miškų atnaujinimo ir žemėj Lietuvos ažuolai žaliuos! Dėl daugiau info kreiptis į J. Dapkevičių.