Naujienos
Titulinis » Naujienos

2009-10-30Teminis žygis partizanų takais - lapkričio 7-8 d

Lapkričio 7-8 d keliausime su Pauliumi "desantininkų linija" Kazlų Rūdos miškuose, aplankysime A.Grybino atstatytą bunkerį, mūsų prieš porą metų pastatytą žymeklį prie Būtėno bunkerio, taip pat susitiksime su įdomiais žmonėmis vienaip ar kitaip susijusiais su partizanais.

2009-10-30Vėlinių žygelis 31-1

Šį savaitgalįžygis Lazdėnai-Rūdiškės. Išvažiuojam traukiniu šeštadienį, grįžtam sekmadienį visai vakare, taip pat traukiniu. Kultūrinės dalies šiek tiek, daug vaikščiosim rudeniniais miškais ir laukais, ieškosim pasislėpusių ežeriūkščių, uždegsim žvakutę prie kaimo kryžiaus prisiminti išėjusiems.
"Prisiduokit" einantys, bus žygiuojančių - bus ir žygis.

Išvažiavimas iš kauno, iš stoties Kaunas-1(Petrašiūnuose) - 7.35.
Stotyje būti 7.20.

Vaidotas

2009-10-28Naujoji taryba

Jeigu kas mano kad ažuoluose sunkioji dalis yra dvi savaites nesiprausus po kalnus bastytis, ar kas galvoja kad baisiausia yra prie minus dvidešimt pusnyse miegoti- tas vaikeli nėra žygeivis- pats baisumas yra taryba rinkti. Po ilgų kančių ir kategorinių ginčų (minimum 7b) gimė nauja taryba:

Vadė- Lina;
Finansininkas- Andrejus;

valio!

2009-10-25Ąžuoliečiai SPELEO Pagonijoje

Sveikinam Liną ir Martą Speleo Pagonija varžybose elito grupėje laimėjusius antrąją vietą, taip pat Vilmą su Pauliumi elito grupėje užėmusius trečiąją vietą. Džiaugiamės ir Ernesta, pradedančiųjų grupėje užėmusia antrąją vietą! Nepamirštame ir Jūratės, nors ir su neįskaitytu rezultatu, tačiau aplenkusios visą nepatyrusį jaunimą. Ačiū Marumui su Austėja ir Rude bei Edui už palaikymą!

2009-10-19Kvietimas į atvirąsias Kauno SRT varžybas „SPELEO PAGONIJA 2009"

2009 m. spalio 24-25 dienomis speleoklubas Spelaion kartu su eXpedicija.lt ir Kauno rajono savivaldybės administracija organizuoja jau 4-ąsias tarptautines SRT technikos varžybas „SPELEO Pagonija 2009". Varžybos vyks ant dirbtinės uolos Pagonijos pramogų parke Jadagonių kaime, Kauno rajone.
Varžybų programa:
Spalio 24 d. (šeštadienis)
10:00 - 11:00 Varžybų atidarymas. Burtų traukimas. Trasų išaiškinimas.
11:15 Varžybų pradžia. Startai visose trasose.
17:00 Trasų uždarymas.
17:30 - 1 8:30 Rezultatų skaičiavimas.
19:00 Rezultatų paskelbimas. Apdovanojimai.
20:00 Vakarienė. Filmų ir nuotraukų peržiūra, ir pan.
Varžybose dalyvauti kviečiami speleologai ir turizmo sporto entuziastai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų kaimyninių šalių. Varžybų nuostatai ir kita informacija paskelbta internete adresu http://speleopagonija.lt/

2009-10-13Naujokų žygis

Kaip ir reikėjo tikėtis ąžuolų naujokai ne iškelmo spirti- kol daugumą senių sėkmingai švaistė rudenį ir bobų vasarą už pečiaus, naujieji žygeiviai atliko vos nekategorinį žygį po Kazlų Rūdos miškus- ir ko tik ten nebuvo- griaudėjo ir šūviai, ir per Nemuną kėlėmės ir, ir tik taves ten trūko- patrakę žygiai ir šėlionės dar laukia- prisijunk!

2009-10-02Kviečiam prisijungti!

Sveiki visi, kviečiame pamatyti pasauli ne vien pro televizoriaus ekraną ar važiuojant troleibusais, autobusais. Pakeliaukime po Lietuva ir ne tik ją. Ateik ir prisijunk prie šaunios kompanijos, kuri visur ir visada kartu. Tavęs laukiame - spalio 7 diena, trečiadienį, 19 valanda KTU dizaino fakulteto rūsyje. Ten papasakosime kas mes tokie ir iš kur. Kad įsitikintum, kad su mumis nebus liūdna užsuk į rubriką „foto“.

2009-09-27Pergalė

Mūsų Agnė Nidoje, MTBO estafetėje tapo Lietuvos čempione.

2009-09-12Taškom rudenį

Jei kas mano, kad pats geriausias laikas pažinti Lietuvą yra vasara- kai per visą dieną kepina saulė, kai gražios upės užsikimšusios nuo baidarių, kai vakarais kanda uodai, o naktį paįvairina ne lakštingalų giesmės o diskusijos su keliauninkais iš artimiausio kaimo - rūkom ar nerūkom?
Tas tikriausiai jau suprato kad ruduo tam tinka labiausiai. O kam dar neaišku- tas lai graužias nagus- šeštadienį ryte išlydejom Mindaugą, Akvilę, Liną, Andrių Informatiką, Paulių ir Jurgą pasiplaukioti baidarėm po Šušvę.

2009-09-06Ruduo! - geriausia proga prisijungti

Pagaliau visos vasaros viršūnės įkoptos, urvai išlandžioti, visi dviračiai kuriem buvo lemta nuo ratų nuvaryti.
Lavinos praslinko pro šalį. o akmenys liko savo vietose- žygiuos pavyko išvengti nelaimių, tad šianakt, 22:50 Vilniaus stotyje į tėvynę sugrįž paskutinė ąžuolietė.
Mum ąžuoliečiam, po didžiųjų vasaros kelionių prasideda tingus ruduo- polsiukai, sporto šventės, nuotraukų peržiūros iš kelionių susirinkimuos.
Todėl kviečiam dabar prisijungti prie mūsų žygių- nes laika pats geriausas- per vasara išsilakstę to jau tikrai dar nedarysime žygeliuose ir tikrai visi spėsite iš paskos. O ir senių galvos pilnos dar įspūdžių iš žygių po Tian Šanį, Altajų, dar yra ko klausinėti grįžusių iš giliausių urvų, o kalbų, įspūdžių prie laužo užteks iki kitos vasaros.
Taip pat rudenį mažų mažiausiai laukia:

Sporto šventė

Naujokų priemimas

Naujokų žygis

Uždarymas

Atidarymas

Žygių vakaras

Vėlinės

Taip pat žygiai žygeliai

Bet viena aišku jau dabar- naktys dar nešaltos, auksinio rudens žygeliai patys smagiausi!
O dainos gražiausiai skamba po žvaigždėtu dangum.
Tad jei nedrasu, prigriebk ir draugą- laukiam!
Nes kaip vasara- prabėgs, nebegrįš.

Laukiam kiekvieną trečiadienį, 19val. dizaino fakulteto rūsyje.

2009-08-21Baltosios naktys

Šeštadienį tinginių desantas suvadinės nuoskaudas po Kulautuvos žygelio auto iškyloj į Baltasias naktis.
Daugiau info ką ten matysime.

2009-08-21sulipome į Džigitą

Šiandien nusileidome į Karakolą. Pavyko gauti kitus batus ir sulipti bent į
Džigitą klasikiniu, 4A maršrutu. Tiesa, nesėkmės vien batais nesibaigė -
prisitraukinėjant prie Džigito, pradegė primuso žarnelė - pradėjo leisti
dujas. Dovilė bėgo žemyn ieškoti naujo primuso. Gavo, tai lipome toliau.
Oras buvo visiškai prastas, sniego privertė daugybę, uraganinis vėjas,
nuolatos pūga ar debesis. Ant perėjos 4,7 km gavome šaltai panakvoti urve.
Paulius

2009-08-21Varnių šturmas

Šį savaitgalį tranzu šturmuojame Varnius.
Pagrindinis tikslas - aplankyti Medvėgalį ir Gigždutę, taip pat aplinkius piliakalnius ir kalnus, akmenis.
Žygis vyks pėstute.

2009-08-17Grįžom iš Zarasų krašto

Sėkmingai grįžome iš žygelio po Zarasų rajoną.
Važiavom Agnė, Akvilė, Edgaras, Andrius Informatikas ir vadas Tomas. Pirmą dieną numybėme 75km, antrą 55.
Taip pat likome antrai nakvynei nes nusprendėm važiuoti ne vakare o ryte.
Kelionę pradėjome ir baigėme Baibiuose. Patys jo gyventojai skundėsi kad amžiais kas nuo miestelio pavadinimo nutrina po raidę.
Gal todėl iš pradžių kelionė prasidėjo nuo specialiųjų efektų- vadui nuo kalno lekiant dingo stabdžiai, vėliau Agnė pametė bagažinę ir sulankstė simpekso auselę. Vakarop Edgaras pakartojo panašią istoriją su simpleksu (jo iki galo sutaisyt taip ir nepavyko- bet sėkmingai panaudojome spanderį kaip spyruoklę). Pirmą vakarą niekaip nepavyko rasti nakvynės, ežerai dinginėjo iš panosės. O jau į tokius niekniekius kaip važiuojant pamesti fotoaparatai ar bakltųjų kiškių gaudymai dviračiu ant žvyro krentant nekreipėme dėmesio.
Bet visa tai smulkmenos- nes pamatėme tikrai dauk. Išsižioti privertė Gražutės dviračių trasa netikėtai pasukanti stačiai į pelkes ir toliau vinguriuojanti mediniais takais. Kalbos apie Stelmužės ąžuolo mirtį pasirodė smarkiai perdėtos- jis tikrai atrodo didingai- ir jeigu norite suprasti iki galo kas yra kas, o ypač ąžuolas- būtinai turėjote prisijungti prie mūsų.
Taip pat labai patiko Stelmužės bažnyčia- tuose kraštuose vadinama tikybos muziejum- tokių nuoširdžių drožinių niekur neteko o juk matėm tikrai dauk ir su kiekvienu žygeliu pamatome dar daugiau.
Akmeninė Salako bažnyčia [,,] Na ir aišku begalės ežerų ir galiausiai vietos žmonės padovanoję mum du trilitrius pieno, bulvių ir begalę raugintų agurkų.
Tad kas nebuvot siūlom labai nenusiminti ir nesigraužti - kviečiam trečiadienį pažiūrėti nuotraukų.
Taip pat gal Agnė spės ištryškinti savasias nuotraukas iš Elbruso.

2009-08-13Dviračiais po Zarasų kraštą

Vasara kaip išprotėjus lekia rudeniop- bet net ir jai nelemta pasprukti nuo mūsų- kas nepatingės ir prisijungs savaitgalį tas paskanaus patį jos gardumą Zarasų ežeruose, kels dulkes Gražutės

regioniniam parke. Taip pat aplankysim Stelmužę, ieškosim pirmo pasaulinio karo bunkerių, o vakare užvertę galvas lauksim meteorų lietaus.

Nepamirškit prigalvoti norų!

Pradedam raišiotis šeštadienį 9:00 prie 119.

Jei kas sugalvosite prsiungti- praneškite: reikia užsiimti vietas!