Site Tools

kavkaz2007:po_zygio

– Main.VytenisD - 29 Aug 2007

Įdedu trumpą aprašymą kurį talpinau į konfą, prižadu kad po mėnesio kito ir ataskaitą į web'ą įmesiu

Taigi praėjom:

I ratas. Aklimatizacinis prie kalnų

Pirmą perėją nukirtom del to kad buvo nuneštas purvo nuošliaužos tiltas, per kurį turėjom keltis, teko leistis žemyn. Tad primoji mum buvo Per Kursantu 2B Manom kad ši perėja yra sudėtingesnė nei rašo, bet dideliu nuotykių neapturėjom - kilom ir užkilom

II ratas. Rimtasis

per Ušbinskij 3A. Perėja kaip perėja

Ušba šiaurinė viršūnė. Alpinistinis 4a. Užlipo pusė komandos ( Justė, Marum, Vaidotas, Vytenis) baigem lipti 4 val dienos esant tirštam rūkui. Beveik visa marsuta spėjom nusileisti šviesiai ( iki 9 Val), tačiau besileidžiant paskutines dvi virvės užtemo ant uolu. Viso baigėm leistis vėlai naktį - 1 val 30 min, padedami Kalėdos komentarų per raciją ir įsmeigto petzlo prožektoriaus.

per Akademika Aleksandrova 3B Šita perėja įstrigs visiems ilgam. Visi jau nenaujokai kalnuose, bet tokios velniavos dar nebuvom matę. Išėjom 4.30 ryte, baigėm eit apie 14 val. Apie 500 m siena, iš pradžių apie 200 m uolos, po to ledas. Nuo 9 val prasidejo apšaudymas. Uolose dar galima buvo sleptis akmeniniuose „blindažuose“ nuo virš galvos švilpiančių ir čia pat į uolas dužtančių akmenų - „bombų“. Ledinėje perejos dalyje išėjom į atvirą kovos lauką. Ypač įsimintinos paskutinės dvi virvės, kur akmenys iš Čatyn ir Čiurovskio viršūnių kala „kryžmine ugnim“. Viskas baigėsi gerai, apdaužyti tik keli salmai ir Vaidoto kuprinė, Vyteniui bešokinėjant ant diulferio nuo atskrendančių akmenų nulėkė viena katė negrįžtamai….Nusprendėm, kad po tokio mūšio mums tik Afganistaną ar te kokį Iraką važiuoti…O be to tas Akademikas Aleksandrovas turėjo būti geras kirvis (t.y. labai piktas dėstytojas), kad jo vardu pavadinta tokia vieta..

Baigėm antrąji ratą lengvu prasivaikščiojimu pro Dollar Kora 2B perėją. Kadangi orai buvo itin prasti išėjom tik 15 val Viskas butu visai lengva, net su viena kate tokiose vietose įmanoma vaikščioti, bet pačioj pabaigoje paniekinom geras aikšteles ir dar siek tiek apturejom naktinio nusileidimo per uolas su gruziniška sauga. T.y „ Idij doragoj ja tebia vižu…“

Nusileidą i Mestiją zabroskės apturėjom visokiariopą pagarbą. Vairuotojas sodino prie stalo su giminaičiais i pasakymą „aš sportinikas, man negalima“ atsakydavo „Pei dorogoj..“ Žmogus pas kuri palikom užmetimą ir tas labai nuoširdziai pasveikino su kalnu ir visus pabučiavo.

III ratas.Aklimatizacinis prie gausaus maisto ir ramaus miego.

Kad visiskai neišpindėt perejom Niurmishi pereja (2A), toliau leidomės slėniais su gražiais kanjonais, kriokliais, gausybe aviečių ir serbentų.

Gimto Kauno perejos taip ir nepasiekėm pritrūkom vienos dienos.į Tetnuldą sulipti nespėjom nes jau išvažiuojant dar sykį peržvelgus maršrutą buvo aišku kad nespėsim, šiek tiek maksimalistiniai planai…