Site Tools

kavkaz2007:marsrutas

Maršrutas

3 rugpjūčio:

Atvažiuojam į Mestiją, jei bus laiko aplankom Chergiani muziejų, miegam.

4 rugpjūčio:

Užvežam ušmetimus.Kylam iki maršruto pradžios. Užnešam paliekam 1 užmetimą

5 rugpjūčio:

Prisitraukiam Kviš ledynu iki Dolra perėjos

6 Rugpjūčio:

Einam per Dolra perėją (1B 3500) Pereja didesniu sunkumu neturetu sudaryti, i prieki gali tekti eiti uždaru ledynu, ryšiais. Žemyn nubėgimas - elementarus Aprašymas Paveiksliukas Schema

7 Rugpjūčio:

Kykam i Kursantų (2 b 3800) perėją,

Kilimo į Kursantų perėją nuotraukų netrurim, pagal aprašymus sudėtingesni trys etapai kylant į perėję: 1 Ledokrytis, kuris apsieina per dešini kranta (kaire - kilimo kryptimi), „laiptais“ (ступенчатым взлетам ) 2 Bergšrundas kuris kertasi sniego tiltu per 50 m nuo uolų (dar neišsiaiškinau nuo kurios pusės uolų) 3 Status uolinis, aptekejęs ledu kuluaras (60°х40 м, )kuris išeina tiesiai į perėją. Jame vietomis stačios (90°) 2-4m atkarpos.Miegam ant perėjos

Aprašymas Nusileidimo foto Schema

8 rugpjūčio

Nusileidmas nuo Kursantų per kairiu ledokryčio krantu pro Bivačij perėjos apačią. Iš aprašymo turėtų gautis be diulferių, nuotrauka - atrodo stačiai. Pažiūrėsim. PAsiekiam zabroskę Nr 2, prisitraukiam iki Ušbinskie nachiovki

9 rugpjūčio

Užkylam Ušbinskij 3 A ( 3 A 4100 ) perėją Nakvojam ant Ušbos plato. Nuo Ušbos nakvynių einama dešiniakrante morena takeliu, veliau takelis išnyksta, pereinama ant ledyno apibertu morena, vėliau ledynas pasisuka į šiaurės rytus, pakilimas tampa statesnis. Po dviejų valandų ateiname prie ledokryčio.Apatinė jo dalis pakankamai paprasta, viduriniąją pereinam dešine puse ( ėjimo kryptim, kaire orografiškai) - Šheldos šlaitu. Toliau einam per uolas, ne visi terminai aiškūs originalo kalba skamba taip. „Подойдя к нунатаку, продвигаемся по скальным полкам и рантклюфгу (перила 60 м) на плато между нижний и верхней ступенями ледопада (1,5-2 ч). “ Toliau laviruodami tarp plyšių užeinam ant viršutinės ledokryčio dalies. Viršutinę ledokryčio dalį užspaustą tarp viršūnių Šhelda ir Ušba pereinam lakaidamiesi link siauros uolų salos, kur ledynas mažiau suaižėjęs. Toliau sniego šlaitu ant perėjos plato. Turas ant uolų iš Šheldos pusės. Viso pakilimas nuo Šheldos nakvynių trunka 7-9 val. Nuo perėjos nesileisim, bet joje nakvosim arba dar šiek tiek pakilsim link Ušbos pagalvės. Foto iš Ušbos plato(kita pusė nei kilsim! Aprašymas mūsų kryptimi Kitas (trumpesnis) aprašymas mūsų kryptimi Aprašymas priešinga kryptimi Schema

10 rugpjūčio

Lipam į Šiaurinę Ušbos (4694) viršūnę 4a maršrutu per „pagalvę“ ( Minim Mindės gimtadienį)

Nuo bergšrundo iki pagalvės sniego ledo šlaitas 40-45 ° , sauga ant ledsriegių. Pagalvė prasieina su vienalaike sauga.Judam link Nastenko uolų. Išėjimas Toliau paprastomis uolomis pakylame ant sniego lentos „снежной доски“. apačios. Toliau judam šios lentos šlaitu (30-45 °) -ketera sauga su ledsriegiais, ledkirčiais arba be jos, priklausomai nuo situacijos, viso 7-8 virvės.Viršutinėje keteros dalyje saugom per uolą su kilpa. Pati ketera nėra labai sudėtinga techniškai, bet labai problematiška - sauga čia tik simbolinė.Lipimo gausim tik vidurinėje keteros dalyje, per uolas nesudėtingas traversas. Sauga su kabliais Turas yra už viršūnės kupolo į balno pusę. Visas lipimas užima 6-8 val

Aprašymas Ušbos ketera nuo Ščiurovskio žr paveiskliuka2). Maršrutas

11 rugpjūčio

Ilsimes, žvalgom ir kabinam virves ant Aleksandrovo. Nebent iš Ušbos pavyks grįžti iki 14 val, tada yra šansas išeiti…

12 rugpjūčio

Verčiamės per akademiko Aleksadrovo perėją (3B 4300) ( atsarginis variantas per Čatin perėją)

Perėja atrodo rimtai. Pagal aprašymą leidosi per uolų keterą iš Ščiurovskio viršūnės pusės. Aprašymas Leidimasis sudėtingas - daug virvių, virvės sunkiai traukiasi, krenta akmenys.

Galima leistis ledu (žr paveiskliuka1) Bet reikia miegoti ant perėjos ir išeiti žiauriai anskti. Manau, kad dar tamsiai - pasišviečiant prožektoriais. Kas realu, turbūt tik praleidus dieną po Ušbos viršuje, išsimiegojus, o po to per dieną eiti iki apačios.

13 rugpjūčio

Verčiamės per perėją Dolra Kora.

14 rugpjūčio

PAsiekiam Zabroskę Nr1 už Mestijos aerodromo Upelis, žolytė, saulė,arbūzas, vynas - trumpa šventė.

15 rugpjūčio

Šiek tiek pailsim, po piet pajudam link per Asmaši 3A

16 rugpjūčio

Einam per perėją Asmaši, leidžiamės per ledokritį, Išeinam ant Kitlodo ledyno, pasiekiam „Kitlodskie nochiovki (minim Petro gimtadienį)

17 rugpjūčio

Einam per Rytinę Kauno arba 50 let Oktebria perėją Nusileidžiam ant Canerio ledyno

18 rugpjūčio

Kylam į Dobravolskio (3A 4300) perėją, aprašymą žr prie sakančios dienos.

19 rugpjūčio

Einam per Dobrovolskio (3A 4300) perėja Apatinis ledokrytis apsieina dešiniakrante morena ir baranų kaktomis, kur morena kerta upelio įgriuva vėl grįžtame į ledyną ir judame aukštyn 10-15 ° 3 km Po valandos priename antrą ledokrytį. Jį rekomenduojama išvalgyt prieš einant. Šį ledokritį praeit per jo kairę pusę ėjimo kryptimi) arba per centrą. Toliau nedidelis cirkas ir trečias ledokrytis kuris apsieina per dešinę pusę (ėjimo kryptimi) Prieš pat perėją ledo sienelė, kuri žemiausia dešinėje pusėje ( 10m) aprasymas1

Pagal kitus parašymus - pirmas ledokrytis labai apsiena panašiai, antras ir trečias ledokrytis aprašyti kaip vienas ir jis einasi ne link Telnudo, be tlink Katin Tau viršūnės. aprašymas2

Foto: Vaizdas iš toli Vaizdas iš arčiau nuo Oiš ledyno su judėjimo linija nuo nakvynės tarp ledokryčių esančiame cirke

Stovykla ant perėjos, jei liks kaiko - bandom lipti į viršūnę

20 rugpjūčio

Bėgam žemyn. tikiuosi pasiekti Žabeši kaimo prieigas, kur permiegoti.

21 rugpjūčio

Ekskursija po Svanetijos kaimus ir Mestia

22 rugpjūčio

Važiuojam į Tbilisį, vakare pasiekiam Tbilisi, permiegam viešbutyje

23 rugpjūčio

Susipažįstam su Tbilisi, einam į pirtį (atsargiai !!!!), į turgų, muziejus

Galimi maršruto nukrypimai:
  • jei pamatom kad Akademiko Aleksandrovo perėjai dar mūs kiaušai per skysti, ją apeinam per Čatin Južnij perėją (2B)

Gana bjaurus ir sudėtingas reiklaas Ušbos ledokrytis. Jam praeiti gali tekti paaukoti visą dieną. Nakvynė - Nemeckie nachiovki. toliau kilimas į perėja arba per uolas iš kairės pusės nuo perėjos žekiausio taško arba per ledą -sniegą iš dešinės. Kilti tiesiai į perėją šiek tiek pavojinga dėl akmenų.Nuo perėjos judam kryptimi uolinio kontraforso link Ščiurovskio viršūnės. Toliau leidžiamė 3 virvėm per uolas iki bergšrundo, kurį galima praeiti pasidavus šiek tiek į dešinę link sniego tilto. Po bergo ledynas šiek tiek išsilygina sudarydamas nedidelį cirką, čia reikia sukti stačiu kampu į kairę.Liedžiamsi link ledpokryčio nuo didžiojo kalnagūbrio pabaigos kilimo pusė nusleidimo pusė aprašymas http://www.azuolas.org/users/briedis/Svanetija2007/chatin/map.JPG][žemėlapis